قهرمانی پالایش‌ نفت آبادان با چاشنی صعود به جام باشگاه‌های آسیا

تیم تنیس روی‌میز پالایش‌ نفت آبادان ضمن کسب مقام قهرمانی در سی‌ویکمین دوره لیگ‌برتر، جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا در فصل آینده را به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان ماراتن سی‌ویکمین دوره لیگ‌برتر تنیس روی‌میز مردان باشگاه‌های کشور، پالایش‌نفت آبادان با کسب ۱۰ پیروزی، تنها دو شکست و مجموع ۲۴ امتیاز قهرمان شد؛ همچنین تیم فراسنج تهران، همانند فصل گذشته با کسب ۲۱.۵ امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم‌های رعدپدافندهوایی با ۲۰.۵ امتیاز و دانشگاه‌آزاد اسلامی با ۱۷.۵ امتیاز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سی‌ویکمین دوره لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران، در سه مرحله به‌صورت متمرکز و با حضور هفت تیم از آبان‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و روز جمعه نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ با معرفی تیم قهرمان و نماینده ایران در نخستین دوره جام باشگاه‌های آسیا خاتمه یافت.

رقابت‌های جام باشگاه‌های تنیس روی‌میز آسیا برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد و پالایش‌نفت آبادان پس از کسب قهرمانی لیگ‌برتر، به‌عنوان نخستین نماینده ایران در این رویداد شرکت خواهد کرد.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی، اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ در مراسمی باشکوه و با حضور مسئولان ورزش کشور به تیم قهرمان اهدا خواهد شد.

رده‌بندی تیم‌ها در پایان سی‌ویکمین دوره لیگ‌برتر تنیس روی‌میز مردان باشگاه‌های کشور بدین شرح است:

۱- پالایش‌نفت آبادان ۲۴ امتیاز

۲- فراسنج تهران ۲۱.۵ امتیاز

۳- رعد پدافندهوایی ۲۰.۵ امتیاز

۴- دانشگاه‌آزاد اسلامی ۱۷.۵ امتیاز

۵- شهرداری کرج ۹ امتیاز

۶ – پاکنژاد اسپرت ۸.۵ امتیاز

۷- عقاب‌ نهاجا ۴ امتیاز

کد خبر 630331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.