حمایت شورای ششم از سرمایه‌گذاران گلپایگانی

مسئول کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: سرمایه‌گذاران گلپایگانی باید در امر سرمایه‌گذاری در شهر پیشرو باشند و اطمینان داشته باشند که شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر همراهی و همکاری لازم را با آنها انجام می‌دهد.

سیدمحمدرضا نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان به دلیل نبود زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت نداریم که این شرایط ناشی از کمبود اعتبار و بودجه است، البته انجمن خیرین سلامت شهرستان باید در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی از تکمیل درمانگاه بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی شهر گوگد خبر داد و افزود: ساخت اورژانس این بیمارستان نیز توسط پیمانکار در دست اجرا است و تا پایان بهمن‌ماه تحویل داده می‌شود، اما در خصوص پزشک متخصص مشکل داریم و از نماینده شهرستان در مجلس خواستار کمک برای تأمین پزشک به این درمانگاه هستیم.

مسئول کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان امام حسین (ع) این شهر، افزود: هر چند که وظیفه ذاتی شهرداری نیست، اما با مساعدت و همکاری شهردار گلپایگان قرار است آسفالت محوطه شبکه بهداشت و درمان و زیباسازی فضای سبز بیمارستان امام حسین (ع) انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن می‌کنیم به مفهوم این است که تمام دستگاه‌ها و مدیران شهرستان دست به دست هم دهند و در اجرای کار با سرمایه‌گذار تسهیل‌گری کنند، گفت: با توجه به فرهنگ فاخر و وجود اماکن تاریخی و گردشگری در شهرستان گلپایگان، یکی از نقاط ضعف نبود هتل است.

وی افزود: در یک‌سال گذشته برای ساخت پروژه هتل پیگیری‌ها و اقداماتی توسط شهردار و فرماندار گلپایگان در جذب سرمایه‌گذار انجام شده است که پس از دریافت مجوز از نظام مهندسی پروژه ساخت آن اجرا خواهد شد.

مسئول کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به اینکه ساخت پارکینگ در کوچه مسجد حاجی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد، افزود: پس از تملک زمین پروژه پارکینگ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از خیران شهرساز گلپایگانی انتظار داریم که در ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری با شهرداری همکاری کنند، افزود: سرمایه‌گذاران گلپایگانی باید در امر سرمایه‌گذاری در شهر پیشرو باشند و اطمینان داشته باشند که شورای اسلامی شهر و شهرداری با سرمایه‌گذاران همراهی و همکاری لازم را انجام می‌دهد.

کد خبر 629027

برچسب‌ها