ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت: نیروهای ولایی نه تنها در دوران دفاع مقدس که در تمام عرصه‌های بعد از آن دوران نیز حضور داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز صبح امروز _یکشنبه چهارم دی‌ماه_ در نخستین کنگره ملی شهدای غواص با اشاره به برگزاری این کنگره در جزیره کیش اظهار کرد: این روزها به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای غواص، فضای جبهه و جنگ را تجربه کردیم و فضای معنوی خاصی بر جزیره حاکم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای غواص بعد از ۳۶ سال از حماسه‌آفرینی آن‌ها، خود گواه مظلومیت این شهداست، افزود: امیدواریم طی سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری این کنگره باشیم، چراکه برکت خون شهدا راهگشای ما در تمام طول سال خواهد بود.

امام جمعه جزیره کیش ادامه داد: قرار است به همت برگزارکنندگان کنگره شهدای غواص نمادی از این شهدا در جزیره کیش نصب شود تا یاد شهدای غواص در تمام طول سال زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: شهدا از حضرت صدیقه کبری (س) و ائمه اطهار الگو گرفته‌اند، آن‌ها ولایت‌پذیری، دفاع از ولایت و ارزش‌ها و ایستادن پای ولایت را از بانوی دو عالم فرا گرفتند.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز افزود: شهدا با ولایت‌پذیری، صبر و مقاومت و ایجاد حماسه و فداکاری توانستند امنیت، عزت، کرامت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خود توانستند انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ کنند و بعد از شهادت هم یاد و خاطره آنها این انقلاب را بیمه خواهد کرد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نیروهای ولایی نه تنها در دوران دفاع مقدس که بعد از این دوران نیز در تمام عرصه‌ها حضور داشتند تا امروز این افتخار و عزت را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بی‌نیاز با بیان اینکه که شهدا و نیروهای ولایی در راه امنیت کشور و دفاع از هم‌وطنان بذل جان داشتند، تصریح کرد: در این کنگره‌ها و یادواره‌ها با شهدا تجدید بیعت می‌کنیم که راه آنها را برای داشتن یک ایران قوی ادامه خواهیم داد.

کد خبر 629023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.