حمید مطهری: کمترین حق نساجی پیروزی مقابل هوادار بود/ یک‌فوتبال مدرن به نمایش گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به تیم هوادار احترام می‌گذاریم اما کمترین حق‌مان سه‌امتیاز بود که به‌دست نیامد، با این وجود فوتبال‌مان نوین و به‌روز بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در کنفرانس‌خبری پس از دیدار نساجی مقابل هوادار و تقسیم امتیازات در هفته سیزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: هفته گذشته پس از بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان اعلام کردم با آن نمایش خجالت‌زده هستم، چرا که همیشه سعی می‌کنم یک‌آدم واقع‌گرا باشم و همان چیزی که وجود دارد را ببینم، مطرح کنم و همچنین تحلیل درستی از شرایط تیم خودم داشته باشم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود: هفته گذشته خجالت‌زده بودم اما این هفته به بچه‌هایم افتخار می‌کنم، همگی دیدید در زمینی که باوجود تلاش مسئولان لغزنده بود توانستیم یک فوتبال با جابه‌جایی زیاد، استفاده از کانال‌های کناری و مدرن به اجرا بگذاریم. چون سرمربی این تیم هستم چنین صحبت‌هایی را نمی‌کنم و بچه‌هایم از وجودشان برای تیم و کسب نتیجه در زمین گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تاکید بر اینکه حق تیمش پیروزی در این بازی بود خاطرنشان کرد: بازی‌مان تاکتیکی بود، در رختکن هم به شاگردانم گفتم که حق‌شان سه‌امتیاز بازی بود اما حیف که نشد، ناراحتی بعدی‌ام هم این است که متأسفانه بازی پخش‌زنده نداشت و هواداران و دوست‌داران نساجی نتوانستند این دیدار باکیفیت را تماشا کنند. به تک‌تک بچه‌هایم خسته‌نباشید می‌گویم، آن‌ها فوق‌العاده بودند و به‌اندازه زحمتی که کشیدند امتیاز نگرفتند.

مطهری در پایان در رابطه با تعویض‌هایی که در بازی انجام داد و شرایط تیم نساجی گفت: آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند فوتبال شناور و روبه‌جلو را دوست دارم، تعویض‌هایمان نیز در همین راستا بود چرا که دوست‌داشتم تیمم برنده بازی امشب باشد، به تیم هوادار نیز احترام می‌گذاریم اما کمترین حق‌مان سه‌امتیاز بود که نشد، با این وجود فوتبال‌مان نوین و به‌روز بود.

کد خبر 628925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.