نخستین سامانه جامع «قبول، مدیریت و حمل بار» راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از راه‌اندازی نخستین سامانه جامع «قبول، مدیریت و حمل بار» با محوریت پست ویژه اتوبوسی‌ در آینده‌ای نزدیک برای نظارت بر جابه‌جایی بارها خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل توکلی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: بیشترین آمار سفر با اتوبوس انجام می‌شود و معمولاً قشر متوسط و رو به پایین جامعه از اتوبوس استفاده می‌کنند.

وی افزود: در راستای پیگیری مطالبات و همراهی با رانندگان اتوبوس، مکانی برای دفتر انجمن صنفی رانندگان برای تسهیل ارائه خدمات به رانندگان اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه نظارت بر شرکت‌ها و اتوبوس‌ها بر عهده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، پیشنهاد داد: جلسات مشترک ماهیانه بین پلیس آگاهی، اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان پایانه‌ها جهت بررسی هرچه بهتر موارد ایجاد شده در جهت آسایش و امنیت در پایانه‌ها برگزار شود.

وی بر رفع معضلات اجتماعی با همکاری و نظارت پلیس آگاهی استان تاکید کرد و گفت: در پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان برای نظارت در طول شبانه‌روز دوربین‌ها و اتاق کنترل فعال است.

توکلی از راه‌اندازی اولین سامانه جامع قبول، مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی خبر داد و گفت: این سامانه با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری، مرکز نوآوری اداره کل پست استان در پایانه کاوه برای نخستین‌بار در کشور در راستای نظارت بر جابه‌جایی بارها راه‌اندازی می‌شود.

سرهنگ ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل‌ونقل اظهار کرد: بعضی از مأموریت‌های پلیس آگاهی با مأموریت‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری همگون است.

وی پیشنهاد داد: انجام احراز هویت مسافران به‌ویژه مسافران بین‌راهی ضرورت دارد.

کد خبر 628274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.