دغدغه شورای شهر ارومیه درآمد پایدار است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: درآمد پایدار اصلی‌ترین دغدغه شورای اسلامی شهر ارومیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _ سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر _ در جلسه هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی شهرداری ارومیه و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: این جلسه با محوریت بررسی نامه‌ها و پیگیری‌ها و همچنین آخرین وضعیت پرداختی حقوق پرسنل برگزار شده و باید بدانیم که نیروی انسانی فعلی یکی از فرصت‌های بزرگ در مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف مدنظر است. با افزایش بهره‌وری و ارائه آموزش‌های تخصصی ضروری به آنها می‌توان به بهترین شکل شهر و شهرداری را مدیریت کرد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با رد این موضوع که نیروی انسانی و مسئله‌ای به نام مازاد نیرو که مطرح می‌شود تهدیدی برای آینده شهرداری است، تصریح کرد: باید با دیدن واقعیت‌های فعلی و در شرایط کنونی، بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و مناسب‌ترین و بهترین راهکارها را با هدف افزایش بهره‌وری کاری و درآمدهای مدیریت شهری و حرکت به سمت درآمد پایدار پیش‌بینی و انتخاب کنیم.

وی افزود: سیاست‌گذاری مناسب برای تسهیل امور و ایجاد درآمدهای پایدار مدیریت شهری یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها در اهداف شورای شهر است.

وحیدافشار با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مجموعه مدیریت شهری در راستای افزایش هرچه بیشتر رضایتمندی شهروندان به افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و درنتیجه اعتماد عمومی منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: تحلیل آحاد مردم از برنامه‌ها، اقدامات و کارهای مدیریت شهری، بسیار دقیق‌تر و بدون تعصب‌تر از کارکنان و مدیران مدیریت شهری است و باید نظرات و پیشنهادهای آن‌ها در برنامه کاری مدیریت شهری لحاظ شود.

کد خبر 628116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.