ساب‌ووفر بی‌سیم Sonos Sub Mini عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساب‌ووفر بی‌سیم Sonos Sub Mini با قیمت ۶۱۵ دلار در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Sonos یکی از تولیدکنندگان محصولات صوتی شناخته شده در ایالات متحده آمریکا است که محصولاتی مانند بلندگوهای بی‌سیم و ساب‌ووفرها را تولید می‌کند. این شرکت ساب‌ووفر Sonos Sub Mini را با قیمت ۴۲۹ دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه کرده بود اکنون نیز آن را با قیمت حدود ۶۱۵ دلار در بازار چین عرضه کرده است. این محصول با طراحی منحصربه‌فرد به صورت کاملاً متفاوت از ساب‌ووفرهای سنتی موجود در بازار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وزن ساب‌ووفر بی‌سیم Sonos Sub Mini حدود ۶.۳۵ کیلوگرم، ارتفاع آن ۳۰۵ میلی‌متر و قطر آن ۲۳۰ میلی‌متر است. یک شکاف بیضی شکل در وسط محصول ذکر شده قرار دارد که برای خنثی کردن لرزش‌ها ایجاد شده است. این دستگاه از اتصال وای فای پنج گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تأخیری وجود ندارد و کاربران صدا را بدون هیچ وقفه‌ای می‌شنوند. کاربران به لطف فناوری NFC، فقط باید روی تلفن هوشمند خود نماد ساب‌ووفر را انتخاب کنند تا اتصال برقرار شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه موبایلی Sonos تنظیمات دستی مربوط به ساب‌ووفر را انجام دهند. این محصول به دستگاه‌های مختلفی نیز متصل می‌‎شود. ساب‌ووفر بی‌سیم Sonos Sub Mini در دو رنگ مشکی مات و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 628114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.