ناکامی سارقان منزل با هوشیاری مأموران گشت کلانتری

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گغت: دو سارق حین سرقت از منزل توسط مأموران گشت انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای حفظ و ارتقای امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، مأموران گشت کلانتری ۱۵ شهرستان اصفهان در ساعات پایانی شب حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به دو نفر که در حال بارگیری وسایل منزلی داخل یک دستگاه وانت نیسان بدون پلاک بودند، مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: این افراد به محض مشاهده خودروی گشت قصد متواری شدن از محل را داشتند که مأموران با سرعت عمل و هوشیاری خود در عملیاتی ضربتی هر دو نفر آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این افراد از سارقان سابقه‌دار بوده که با تخریب درب منزل یکی از شهروندان قصد سرقت وسایل داخل منزل را داشته که هوشیاری و دقت مأموران مانع از رسیدن سارقان به اهداف شوم خود شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، اژ شهروندان خواست: با رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک در اطراف محل سکونت خود بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 628081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.