بیش از ۵۱ هزار نفر در اصفهان متقاضی تسهیلات ازدواج هستند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۵۱ هزار نفر متقاضی تسهیلات ازدواج هستند، ۶۱ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال کل اعتبار تخصیص‌یافته به این تسهیلات بوده که تنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آن باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مهدویان‌فر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: پس از جلسه پیشین این ستاد مکاتباتی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه، کانون پرورش فکری و سازمان رسیدگی به امور مساجد انجام شد تا این سازمان‌ها فضاهای در اختیار خود را برای برگزاری برنامه‌های ویژه جوانان تخصیص دهند، اما تاکنون همکاری در این راستا صورت نگرفت.

وی با اشاره به تعداد متقاضیان تسهیلات ازدواج در استان اصفهان، افزود: بیش از ۵۱ هزار نفر متقاضی تسهیلات ازدواج هستند، ۶۱ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال کل اعتبار تخصیص یافته به این تسهیلات بوده که تنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آن باقی مانده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اعتبار تسهیلات ازدواج استان به پایان رسیده و این در حالی است که تا پایان آبان‌ماه، ۱۱ هزار و ۵۷۰ نفر متقاضی در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند.

کد خبر 627966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.