وحیدی: تقدس‌زدایی از شعار اسلامی از راهبردهای مهم جریان معاند رسانه‌ای است

وزیر کشور تقدس‌زدایی از شعار دینی و اسلامی را یکی از راهبردهای مهم جریان معاند رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: استانداران به‌عنوان نمایندگان اصلی دولت باید برای حفظ و تقویت شعائر و ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی در همایش استانداران سراسر کشور، با بیان اینکه راهبری امور توسعه‌ای کشور رسالت جدی همه ماست، اظهار کرد: راهبرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی پیچیده، ایجاد موانع برای دولت مردمی در پیمودن مسیر پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

وی گفت: دشمن با تمام ظرفیت رسانه‌ای برای تضعیف و اخلال در روند پیشرفت کشور وارد شده و ما باید بیش از هر زمان دیگری با همدلی و هم‌افزایی ظرفیت‌های داخلی، بتوانیم در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.

وزیر کشور تقدس‌زدایی از شعار دینی و اسلامی را یکی از راهبردهای مهم جریان معاند رسانه‌ای دشمن دانست و تصریح کرد: استانداران به‌عنوان نمایندگان اصلی دولت باید برای حفظ و تقویت شعائر و ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش کنند. مستندسازی رویدادها و اقدامات موثر اقتصادی و عمرانی، یکی دیگر از محورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. لازم است تجربه موفق اقدامات و عملکردها در هر یک از استان‌ها به اشتراک و تبادل نظر گذاشته شود.

وی درباره ضرورت برنامه‌محوری استانداران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان دانشگاهی گفت: استانداران برای هر کدام از اقشار و گروه‌های موثر در سطوح استانی برنامه عملیاتی داشته باشند.

وحیدی با اشاره به تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حفظ استقلال ماموریتی افزود: لازم است با تبادل و تعامل فکری با نمایندگان، از ظرفیت‌هایشان برای راهبری هرچه قوی‌تر امور کلان توسعه‌ای استان استفاده شود. احصای دقیق مشکلات و چالش‌های توسعه‌ای استان و هدف‌گذاری برای دستیابی به رشد مطلوب اقتصادی مورد تاکید است و فعال‌سازی ظرفیت‌های درون استانی باید محور اصلی برنامه‌ریزی توسعه‌ای استانداران باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 627889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.