مشکلات تاکسیرانان را پیگیری می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: مشکلات تاکسیرانان این شهر در خصوص ساماندهی مسافربرهای شخصی غیرمجاز، برقراری دوباره بیمه تامین اجتماعی رانندگان و ارائه تسهیلات کم‌بهره نوسازی تاکسی‌های فرسوده را از مسئولان پیگیری می‌کنیم.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه هفته آینده شورای اسلامی شهر رودسر، مشکلات تاکسیرانان با حضور رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: حضور تعداد زیادی مسافرکش غیرمجاز در شهر رودسر، مشکلاتی را برای حمل‌ونقل شهری و امنیت مسافران ایجاد کرده است، که امیدواریم طرح و بودجه پیشنهادی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر برای ساماندهی مسافربرهای غیرمجاز، پس از بررسی در جلسه شورای اسلامی شهر تصویب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر تصریح کرد: از مرکز تا حاشیه این شهر فاصله قابل توجهی دارد و بسیاری از تاکسیرانان در این مسیر، به یک تا دو مسافر خدمات نمی‌دهند و شهروندان نیز ناچار هستند برای رسیدن به مقصد از مسافرکش‌های شخصی استفاده کنند، بنابراین از تاکسیرانان انتظار داریم به منظور جلوگیری از حضور رانندگان غیرمجاز در رودسر، در تمام مناطق شهر به مسافران خدمات‌رسانی مطلوب داشته باشند و شهروندان نیز برای حفظ امنیت خود از تاکسی شهری مجاز استفاده کنند.

صفری خاطرنشان کرد: برقراری دوباره بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان و ارائه تسهیلات کم‌بهره برای طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده رودسر را از مسئولان پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و در ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر در حال حاضر، ۴۰۳ دستگاه تاکسی شهری فعالیت می‌کند.

کد خبر 627683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.