میوه شب یلدا فراوان است/قیمت‌ها نسبت‌به سال گذشته افزایش چندانی ندارد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان گفت: بازار میوه و سبزی در شرایطی مناسبی قرار دارد به‌طوری‌که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.

حمیدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر افزایش قیمتی هم وجود دارد به دلیل افزایش هزینه‌هایی مانند حمل‌ونقل بوده است.

وی در ارتباط با شرایط بازار میوه شب یلدا و میزان استقبال مردم گفت: قدرت خرید مردم کمتر شده ولی میوه از اقلامی است که معمولاً در سبد خرید خانوارها جای دارد به‌ویژه سیب، پرتقال و نارنگی که درخواست آن همیشگی است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان اضافه کرد: اقلامی چون آناناس، موز، نارگیل و خرمالو، انار و هندوانه در آستانه یلدا خریدار بیشتری پیدا می‌کند.

مهدوی در پاسخ به این پرسش که آیا بازار میوه شب یلدا رونق گرفته است یا خیر، گفت: به‌طورمعمول به دلیل شرایط نگهداری میوه رونق این بازار، در دو شب آخر پاییز مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: ولی آنچه از اکنون مشخص است آن است که کمبودی در بازار نیست، همچنین بازرسانی از اتحادیه‌ها، اصناف، سازمان صمت، تعزیرات به‌طور دو شیفته در راستای کنترل بازارها و نظارت بر قیمت‌ها در حال فعالیت‌اند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان اضافه کرد: بازار میوه و سبزی در شرایطی خوبی قرار دارد به‌طوری‌که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.

کد خبر 627666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.