کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در طرح ذوالفقار ۲

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار دو، مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف ۳۲ قبضه انواع سلاح گرم و بیش از سه هزار فشنگ جنگی شدند.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح ذوالفقار دو با هدف ارتقای امنیت اجتماعی با به کارگیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد ۱۰ قبضه سلاح جنگی، ۱۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز، ۱۲ قبضه سلاح بادی غیرمجاز، ۱۶۳ تیغه انواع سلاح سرد و بیش از سه هزار فشنگ جنگی کشف کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۰ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند، بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.