عبدی به‌دنبال مرور خاطرات دربی!+عکس

مهاجم پرسپولیس در آستانه شهرآورد، انگیزه فراوانی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شهرآورد شماره ۹۰ پرسپولیس تهران با هدایت «گابریل کالدرون» مقابل استقلال، پس از ۸۰ دقیقه ناکامی بالاخره سرمربی قرمزپوشان تصمیم گرفت مهاجم جوان و ۱۸ ساله خود یعنی مهدی عبدی را برای نخستین‌بار در یک دیدار رسمی راهی میدان کند.

در شرایطی که کمترکسی گمان می‌کرد این تعویض کالدرون موفقیت‌آمیز باشد، عبدی در دقایق پایانی بازی، گل سه‌امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند و یک آمار جالب را از خود به جا گذاشت زیرا این بازیکن با اولین ضربه و در نخستین بازی رسمی خود در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شده بود.

کارآمد بودن عبدی برای قرمزپوشان در دربی ۹۰ پایتخت خلاصه نشد، این بازیکن جوان حدود دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان آسیا دروازه تیم اولسان را باز کرد تا ثابت کند جای خالی آل‌کثیر آن‌چنان که باید و شاید در اردوی پرسپولیس تأثیر گذار نبوده است.

اگرچه عبدی یک دوره طلایی را با شاگردان گل‌محمدی پشت سر گذاشت اما در برهه‌ای به دلایل مختلف افت و نیمکت‌نشینی را تجربه کرد؛ همین موضوع باعث شد این بازیکن برای مدتی هم از فضای مجازی کناره‌گیری کند؛ چراکه درخشش لوکادیا، حضور دیاباته، آل‌کثیر و پاکدل موقعیت عبدی را متزلزل‌تر از قبل هم کرده بود.

درهرحال مهاجم نیمکت‌نشین قرمزها قصد دارد در هفته دوازدهم روبه‌روی استقلال، بازهم توانایی‌های خود را به هواداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم اثبات کند تا علاوه بر مرور خاطرات شهرآورد شماره ۹۰، در غیاب شیخ‌دیاباته که به دلیل مصدومیت از میادین دور است بار دیگر نام خود را به ترکیب اصلی گل‌محمدی قرار دهد.

عبدی به دنبال مرور خاطرات دربی!+عکس

کد خبر 627372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.