ولید رکراکی: افتخار می‌کنیم که جزو چهار تیم برتر جهانیم/ کرواسی سزاوار برنز بود

سرمربی تیم ملی مراکش گفت: افتخار می‌کنیم که یکی از چهار تیم برتر دنیا هستیم. از این جام‌جهانی درس خواهیم گرفت؛ درس‌هایی مهم که برای آینده ما بسیار باارزش هستند. با وجود اینکه در این بازی شکست خوردیم، اما همچنان خوشحالیم. کرواسی سزاوار مدال برنز بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولید رکراکی پس از شکست دو بر یک تیم ملی مراکش مقابل کرواسی در رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و کسب مقام چهارمی دنیا، درباره عنوان کسب‌شده شیرهای‌اطلس اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که یکی از چهار تیم برتر دنیا هستیم. از این جام‌جهانی درس خواهیم گرفت؛ درس‌هایی مهم که برای آینده ما بسیار باارزش هستند. با وجود اینکه در این بازی شکست خوردیم، اما همچنان خوشحالیم. کرواسی سزاوار مدال برنز بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. یاد می‌گیریم که چطور با قدرت بیشتری برگردیم، بدانید تلاش خواهیم کرد و با قدرت برخواهیم گشت.

وی افزود: می‌خواستیم در آخرین بازی و تا آخرین لحظات هوادارانمان را شاد کنیم. ما اکنون جزو چهار تیم برتر جهان هستیم و توانستیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهیم. کرواسی شایسته پیروزی بود و تجربه بیشتری از ما داشت. اطمینان دارم که این تجربه بزرگ در آینده بسیار به کار ما خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی مراکش تصریح کرد: در جام‌جهانی، نگاه‌ها را به خود و به قاره آفریقا جلب کردیم؛ با وجود این،  همچنان در مرحله یادگیری هستیم. دو بازی پایانی ما نشان داد که برای رسیدن به سطح تیم‌های بزرگ نیاز به کار و تلاش بیشتری داریم.

ولید رکراکی: افتخار می‌کنیم جزو چهار تیم برتر جهانیم/کرواسی سزاوار مدال برنز بود

رکراکی خاطرنشان کرد: بازیکنان مراکش از جان و دل مایه گذاشتند. می‌خواستیم برنده شویم تا باعث شادی هوادارانمان شویم. بچه‌های ما امروز از جان و دل بازی کردند و هیچ‌کس نمی‌تواند از آن‌ها شکایت داشته باشد.

وی در پایان درباره انتقاد بازیکنان مراکش از عبدالرحمن جاسم، داور قطری بازی رده‌بندی، گفت: داورها نباید اجازه دهند در مسابقات مهم خودشان مرکز اصلی توجه باشند.

کد خبر 627356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.