راه‌اندازی خط سوم مینی‌بوس درون شهری

شهردار تیران گفت: خط سوم مینی‌بوس درون شهری با هدف تسهیل در تردد شهروندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن حجتی امروز_ پنجشنبه بیست‌وچهارم آذرماه_ در آئین بهره‌برداری و افتتاح خط سوم مینی‌ بوس درون شهری، اظهار کرد: در حال حاضر سه خط مینی‌ بوس درون شهری برای جابه‌ جایی شهروندان در شهر فعال است و سه بلوار اصلی شهر را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری بابت هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی یارانه می‌پردازد، افزود: این کار منجر به ارائه خدمت بهتر به شهروندان و اقبال عمومی برای استفاده از این ناوگان می‌شود.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: خط سوم مینی‌بوس علاوه بر جابه‌جایی شهروندان تیران، ساکنان روستای عزیزآباد و منطقه کوهان را نیز تحت پوشش خدمت‌رسانی قرار می‌دهد.

حجتی با بیان اینکه افزایش خطوط حمل‌ونقل عمومی در دستور کار سازمان حمل‌ونقل قرار دارد، تاکید کرد: توسعه حمل‌ونقل، جابه‌جایی مردم از روستاها و بخش کرون به تیران، شهرهای مجاور و مرکز استان را تسهیل می‌کند.

وی اضافه کرد: حمل‌ونقل عمومی یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور به حساب می‌آید و توسعه آن زمینه‌ساز اشتغال و فعالیت در این حرفه است.

شهردار تیران با بیان اینکه ساماندهی سرویس‌های مدرسه انجام شده است، تصریح کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تیران با ساماندهی سرویس‌های مدارس در تیران و بخش روستایی به حمل‌ونقل عمومی کمک کرد.

حجتی گفت: در حال حاضر سرویس مدارس بخش عمده‌ای از حمل‌ونقل عمومی شهر و جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس را بر عهده دارد که پس از کرونا در کوتاه‌ترین زمان محقق شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از سه مدیریت شرکت سرویس مدرسه، راننده نمونه و اعضای شورای سازمان تجلیل شد.

کد خبر 626906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.