مراکش به فینال نرسید اما برای هوادارانش قهرمان شد!+عکس

تیم‌ ملی مراکش پس از شکست مقابل فرانسه از تکمیل تاریخ‌سازی و راهیابی به فینال جام‌ جهانی بازماند، اما با تشویق و حمایت ویژه هوادارانش روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۲:۳۰ _چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه_ تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مراکش در چارچوب دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی⁧ ۲۰۲۲⁩ قطر با قضاوت «سزار آرتورو راموس» مکزیکی در ورزشگاه البیت شهر الخور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و فرانسه با پیروزی دو بر صفر مقابل مراکش، حریف آرژانتین در فینال جام ۲۲ شد.

تیم ملی مراکش باوجود عملکرد استثنایی، دور از انتظار و فوق‌العاده در جام‌جهانی ۲۰۲۲ توانست چندین رکورد را به‌نام خود ثبت کند و به‌عنوان نخستین آفریقاییِ تاریخ به نیمه‌نهایی جام جهانی صعود کرد اما در بازی مقابل فرانسه، اسیر بدشانسی و تجربه بالای مدافع عنوان قهرمانی شد و شکست تلخ اما عزتمندانه‌ای را پذیرفت‌.

شیرهای اطلس پس از بازی به‌سمت تماشاگرانشان رفتند، سجده‌شکر به‌جای آوردند و با وجود تحمل نخستین شکست در جام ۲۲، با تشویق بی‌اندازه و خاص تماشاگران خود مواجه شدند که همچنان آنان را قهرمان می‌دانند؛ چراکه به‌معنای واقعی کلمه درخشیدند و نام‌شان را در تاریخ فوتبال جاودانه کردند.

مراکش به فینال نرسید اما برای هواداران، قهرمان شد!+عکس

شاگردان ولید رکراکی باید در بازی رده‌بندی برای کسب مقام سومی در برابر کرواسی قرار بگیرند که یک‌بار در مرحله‌گروهی با آنان دیدار کردند و به تساوی بدون گل رسیده بودند.

کد خبر 626800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.