پیشرفت ۴۰ درصدی ساختمان آتش‌نشانی باقرآباد

شهردار قرچک گفت: ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با پیشرفت ۴۰ درصدی در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خرمی‌شریف امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه_ در بازدید از مراحل احداث ایستگاه آتش‌نشانی باقرآباد، اظهار کرد: تخریب ساختمان قدیمی ایستگاه آتش‌نشانی باقرآباد با هدف زیباسازی و ایجاد امکانات رفاهی و تجهیزاتی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و ساختمانی جدید با امکانات مناسب و امروزی در حال احداث است.

وی افزود: پروژه احداث ساختمان جدید آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با پیشرفت ۴۰ درصدی در دست اجرا است.

شهردار قرچک با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب‌رجوع جلسه هفتگی ملاقات با شهروندان به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها مشکلات حوزه شهری با مدیران شهر در حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهردار قرچک به همراه معاون فنی عمرانی شهرداری و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از مراحل احداث ایستگاه آتش‌نشانی باقرآباد بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

شهر قرچک با جمعیت ۳۵۰ هزار نفر در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

کد خبر 626627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.