شهردار اصفهان انتصاب سفیر جدید کویت را تبریک گفت

شهردار اصفهان در پیامی انتصاب «بدر عبدالله المنیخ» را به عنوان سفیر جدید کویت در جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام تبریک علی قاسم‌زاده به سفیر جدید کویت در جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«جناب آقای بدر عبدالله المنیخ

سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار کویت در تهران

سلام علیکم

احتراماً، ضمن خیرمقدم به جنابعالی و تبریک رسمی آغاز مأموریتتان به‌عنوان سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار دولت کشور دوست و برادر کویت در جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال مسئلت می‌کنم تا همچون مسئولیت‌های پیشین آن جناب، دستاوردهایی درخشان و تجربیاتی تحول‌آفرین داشته باشید.

اطمینان دارم انتخاب جنابعالی، اقدام مهم و مؤثری در جهت تحکیم و بسط روابط دو کشور بشمار می‌آید و امیدوارم دوران مأموریت در ایران برای شما ایامی خوش و خاطره انگیز باشد. جناب سفیر، اصفهان همواره از مهمترین شهرها در مناسبات دو کشور بوده است و علاوه بر روابط پایدار تجاری که پرواز مستقیم اصفهان –کویت را برای سال‌ها حفظ کرده، دو شهر از دسامبر ۲۰۰۴ با یکدیگر در پیمان خواهرخواندگی هستند.

با توجه به اهمیت فزاینده جایگاه شهرها در توسعه و تقویت روابط بین‌المللی، شهرداری اصفهان علاقه‌مندی و اراده خود را برای ایفای نقش در فرایند توسعه بیش از پیش مناسبات دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و دولت کویت اعلام می‌کند.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت، از جنابعالی دعوت می‌کنم تا اصفهان را برای اولین سفر دوران مأموریت خود انتخاب کنید تا علاوه بر فراهم‌شدن فرصت دیدار و گفت‌وگو بتوانیم نقشه راهی برای شکوفا کردن روابط شهری دو کشور جمهوری اسلامی ایران و دولت کویت با محوریت «کویت جدیدة» و «اصفهان شهر زندگی» ترسیم کنیم.»

به گزارش ایمنا، در پاسخ به پیام تبریک شهردار اصفهان، «بدر عبدالله المنیخ» سفیر جدید کویت در جمهوری اسلامی ایران نیز نوشت:

«برادر ارجمند جناب آقای علی قاسم زاده شهردار محترم اصفهان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال تقدیر و تشکر پیام کریمانه جنابعالی به مناسبت تعیین اینجانب به سمت سفیر دولت کویت در کشور دوست جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم.

اینجانب نیز با آنچه که در مورد تحکیم روابط بین دو کشور در پرتو وجود موافقتنامه خواهرخواندگی میان دو شهر اصفهان و کویت ذکر کرده بودید هم رأی و نظر می‌باشم.

شهر زیبای اصفهان برای بسیاری از شهروندان کویتی یک مقصد گردشگری مهم به شمار می‌آید؛ از دعوت کریمانه جنابعالی برای دیدار از شهر تاریخی اصفهان سپاسگزارم و مایل به پاسخگویی به آن در نزدیک ترین فرصت ممکن می‌باشم.»

کد خبر 626217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.