پیروزی ایران به دست رحمان عموزاد و محمدصادق فیروزپور مقابل آمریکا

رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم دو پیروزی تیم ایران مقابل آمریکا را کسب کردند تا نتیجه تیمی ۳ بر۲ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه_ در دیدارهای فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آیووای آمریکا، تیم ملی کشتی آزاد ایران با هدایت پژمان درستکار مقابل تیم آمریکا روی تشک رفت.

تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از این در نخستین مسابقه خود مقابل ژاپن و در دومین مسابقه مقابل تیم منتخب جهان به پیروزی رسیده بود. رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم دو پیروزی تیم ایران مقابل آمریکا را کسب کردند تا نتیجه تیمی سه بر دو شود.

عموزاد دارنده مدال طلای جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم در یک مبارزه سخت و نفس گیر برابر دیاکومیهالیس دارنده مدال نقره جهان کشتی گرفت. رحمان بی‌رحم کشتی ایران با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید تا نخستین برد ایران را کسب کند. عموزاد در فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ نیز برابر این حریف آمریکایی با نتیجه ۱۳ بر ۸ صاحب پیروزی شده بود.

امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل آلک پانتالئو روی تشک رفت و در کشتی دور از تصور با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا سومین پیروزی برای آمریکایی به دست آید.

محمدصادق فیروزپور دارنده مدال طلای امیدهای جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم، در یک مبارزه سخت مقابل جیسون نولف قهرمان پان آمریکن با نتیجه دو بر یک به برتری رسید تا دومین پیروزی را از آن تیم ایران کند.

کد خبر 626062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.