برون‌سپاری کشتارگاه شهرداری سیرجان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان گفت: تا پایان آذر سال جاری، پیمانکار برون‌سپاری کشتارگاه دام شهرداری مشخص و قرارداد بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر الهیان امروز _ یکشنبه بیستم آذر _ در بازدید از کشتارگاه صنعتی دام سیرجان اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت گوشت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این زمینه، دادستان، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و معاون خدمات شهر شهرداری از بخش‌های مختلف مجموع کشتارگاه صنعتی دام شهرداری سیرجان بازدید داشتند.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدید بررسی امور انجام‌شده در راستای برون‌سپاری کشتارگاه و واگذاری آن به بخش خصوصی است، افزود: مسئولان شهرستان تسریع در اجرای پروژه و پیگیری روند امور مجموعه کشتارگاه را خواستار شدند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: در این زمینه، بسیاری از اقدامات انجام شده است و تا پایان آذر، پیمانکار برون‌سپاری مشخص و قرارداد بسته می‌شود.

در ادامه، تورج صادقی، معاون خدمات شهر شهرداری سیرجان، با بیان اینکه روند امور کشتارگاه دام مورد تایید مسئولان قرار گرفته است، گفت: در جریان این بازدید، دستگاه پیش‌سردکن و بحث بهره‌برداری از این دستگاه بررسی شد.

وی افزود: هم‌اکنون نواقص قبلی رفع شده و بیش از یک ماه است که آمادگی استفاده از این دستگاه با ظرفیت شش تن در شبانه‌روز به فرمانداری و اداره دامپزشکی اعلام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان اظهار کرد: ایجاد میدان دام از موضوعات مهم مطرح‌شده و از دغدغه‌های مسئولان ارشد شهرستان در جریان بازدید است.

کد خبر 626015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.