کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، امروز بیستم آذرماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همکاری سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند، فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت در حال انتقال یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت، موفق شدند، کامیون حامل بار را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به صورت حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با حمل و سوءمصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است از شهروندان در خواست می‌کنم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی. نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند، تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

کد خبر 625980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.