۴ فوتی و یک مصدوم در تصادف آزادراه زنجان به قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این حادثه در مسیر جنوبی آزادراه زنجان_قزوین اتفاق افتاد و یک خودرو نیسان با پژو پارس تصادف کرد که چهار فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید قاسم موسوی امروز _شنبه نوزدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف دو خودرو در آزادراه، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در کیلومتر ۸۰ مسیر جنوبی آزادراه زنجان_قزوین رخ داده است، در این حادثه یک دستگاه نیسان و پژو پارس دچار آسیب شدند و چهار فوتی و یک مصدوم نیز برجای گذاشت.

وی ادامه داد: دو تیم رهاسازی و انتقال از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان متأثر از این حادثه رانندگی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات هلال احمر به کار گیری شد.

وی تصریح کرد: یکی از مصدومان این حادثه رانندگی توسط تیم انتقال به بیمارستان بوعلی خرم دره جهت ادامه درمان و مداوا منتقل شد، علاوه بر این حادثه در اثر واژگونی خودروی سواری پراید در ۸۵ کیلومتر مسیر شمالی آزادراه زنجان_قزوین دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان‌کرد: از افراد در خواست می‌کنم، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

کد خبر 625637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.