قفل درب هوشمند Viomi چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Viomi قفل درب هوشمند خود را با نام Viomi AI Smart Door Lock Super 2E عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Viomi یک قفل هوشمند تمام‌اتوماتیک درب را با نام Viomi AI Smart Door Lock Super 2E عرضه کرد؛ این دستگاه قابلیت‌های بیشتری نسبت به قفل‌های هوشمند درب موجود در بازار ارائه می‌دهد.

قفل هوشمند ذکر شده از اتصال مستقیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، همچنین می‌توان آن را به برنامه Viomi متصل کرد تا به راحتی به دستگاه‌های هوشمند دیگر متصل شود و یک خانه هوشمند ایجاد کند.

قفل هوشمند Viomi AI Smart Door Lock Super 2E از شش روش باز کردن قفل مانند اثرانگشت، رمز عبور، رمز عبور موقت، رمز عبور مجازی، کارت در و کلید پشتیبانی می‌کند. این درب‬ کاملاً اتوماتیک است و با بسته شدن به صورت خودکار قفل می‌‏شود.

کاربران می‌توانند بدون نیاز به فشار دادن دستگیره و فقط با لمس کردن درب، آن را باز کنند. بدنه قفل هوشمند ذکر شده دارای یک سنسور با دقت بالای داخلی است و اگر زبانه قفل به صورت غیرعادی برگردد قفل درب به طور خودکار یک صدای هشدار ارسال می‌کند و اطلاعات را به برنامه می‌فرستد.

همچنین کاربران می‌توانند وضعیت درب را به صورت لحظه‌ای بررسی کنند. این محصول دارای یک باتری لیتیومی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داخلی است که با یک بار شارژ می‌توان به مدت چهار ماه از آن استفاده کرد. قفل هوشمند Viomi AI Smart Door Lock Super 2E در حال حاضر برای پیش‌فروش با قیمت ۳۰۱ دلار در دسترس است.

کد خبر 624979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.