توزیع ۷۸۷ سری جهیزیه بین نوعروسان شهرکردی

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _شنبه دوازدهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اینکه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند بخشی از رویکردهای حمایتی کمیته امداد است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ۳۸۴ سری جهیزیه توزیع شده که جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری توزیع جهیزیه میان نوعروسان نیازمند وجود دارد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیکوکاران و خیران می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه، زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند، اضافه کرد: علاوه‌بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظرگرفته شده است که در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان خارج از کشور نسبت به شش ماه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: ۷۲ حامی ساکن خارج از کشور از ۸۲۲ فرزند محسنین و یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کنند.

کد خبر 624159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.