آغاز عملیات اجرایی پروژه بازارچه کاسپین

شهردار قزوین گفت: تجهیز کارگاه و پی‌کنی پروژه بازارچه کاسپین در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در ناحیه مینودر منطقه سه شهرداری در حال انجام است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات تراش و مرمت روکش آسفالت در بلوار جمهوری اسلامی قزوین خبر داد و اظهار کرد: عملیات تراش و مرمت روکش آسفالت معبر اصلی جمهوری اسلامی، حد فاصل میدان تهران قدیم تا میدان دفاع مقدس (دوراه همدان) اجرا می‌شود.

وی افزود: این عملیات جهت دفع آب‌های سطحی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

شهردار قزوین از تجهیز کارگاه و پی‌کنی پروژه بازارچه کاسپین واقع در ناحیه مینودر منطقه سه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با کارفرمایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۰۷۰ مترمربع ساخته می‌شود و شامل ۱۸ غرفه است.

صباغی با بیان اینکه عملیات نخاله‌برداری در سطح معابر ناحیه مهدیه در حال انجام است، تصریح کرد: این اقدام در راستای پاکسازی معابر و پیاده‌روها، رعایت بهداشت در محلات و زیبایی سیمای شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به ادامه عملیات مرمت و لکه‌گیری آسفالت در سطح معابر ناحیه مینودر اضافه کرد: در این نوبت خیابان سالار، حر، فروردین شمالی، فجر و سعادت به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان ترمیم شد.

شهردار قزوین از تغییر و اصلاح الگوی کاشت در میدان مادر خبر داد و گفت: شهرداری در راستای واکاوی و اجرای طرح کاشت جدید، عملیات حذف چمن و آماده‌سازی بستر را آغاز کرده است.

صباغی با اشاره به بازدید شبانه از وضعیت روشنایی فضاهای سبز شهری، افزود: رسیدگی به فضاهای سبز و بوستان‌ها به ویژه در حوزه روشنایی به صورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 623983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.