مراکش _ کانادا/ شیرهای اطلس با تشریفات هم صعود می‌کنند!

از هفته سوم رقابت‌های گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز _پنجشنبه دهم آذرماه _ از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های مراکش و کانادا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز عصر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های مراکش و کانادا به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سوم گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های مراکش و کانادا

پنجشنبه، دهم آذرماه

ورزشگاه: الثمامه

داور: رافائل کلاوس

بازی‌های اخیر (همه مسابقات)

مراکش:

بلژیک صفر _ مراکش ۲ (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

مراکش صفر _ کرواسی صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

مراکش ۳ _ گرجستان صفر (دوستانه)

مراکش صفر _ پاراگوئه صفر (دوستانه)

مراکش ۲ _ شیلی صفر (دوستانه)

کانادا:

کرواسی ۴ _ کانادا یک (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

بلژیک یک _ کانادا صفر (جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر)

ژاپن یک _ کانادا ۲ (دوستانه)

بحرین ۲ _ کانادا ۲ (دوستانه)

کانادا صفر _ اروگوئه ۲ (دوستانه)

پیش نمایش:

تقابل دو تیم کانادا و مراکش به دلیل عملکرد ضعیف شاگردان جان هردمن در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی به نوعی تشریفاتی محسوب می‌شود چرا که تیم کانادا برابر کرواسی و بلژیک متحمل پنج گل و شکست شده است‌.

مراکش در این دوره از جام‌جهانی یک عملکرد تقریباً خیره کننده را از خود به نمایش گذاشته و پس از متوقف کردن کرواسی پرمهره روبه‌روی بلژیک به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد تا با کسب ۴ امتیاز از دو بازی جایگاه دوم جدول گروه F را از آن خود کند

شاگردان ولید الرکراکی برخلاف انتظار عموم فوتبال دوستان یک بازی روان، با برنامه و هجومی را از خود به نمایش می‌گذارند و در عین حال با خط دفاع ساماندهی شده به خوبی مهاجمان حریف را مهار می‌کنند.

تقابل کانادا و مراکش به نوعی جنگ هافبک‌های میان میدان است زیرا شیرهای اطلس در پست هافبک مهره‌های خوبی را در اختیار دارند و در دیدارهای گذشته خود نشان داده‌اند بار حملات این تیم به عهده هافبک‌های خلاق و بازی ساز است و بازیکنان این خط به خوبی مهاجمان مراکش را تغذیه می‌کنند.

از طرفی یکی از ضعف‌های بزرگ شاگردان جان هردمن عدم خلق موقعیت و بازی سازی برای وینگر و مهاجمان این تیم است زیرا در بازی‌های گذشته کانادا به وضوح شاهد این موضوع هستیم که آنها توانایی نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف را ندارند و غالباً توپ را در میانه میدان و بین مدافعان به گردش در می‌آورند.

در هر حال یکی از بازی‌های هفته سوم گروه F جام‌جهانی به دلیل موقعیت کانادا و مراکش در جدول گروهی تشریفاتی حساب می‌شود زیرا شاگردان الرکراکی با تساوی هم صعودشان قطعی می‌شود و کانادا نیز در هفته دوم حذف خود را رقم زده است.

ترکیب احتمالی:

کانادا:

میلان بورجان، جانستون، استیون ویتوریا، کمال میلر، آدکاگبه، بوچانان، هوچینسون، ساموئل پیته، جونیور هویلت، جاناتان دیوید، کایل لارین

مراکش:

بونو، اشرف‌حکیمی، نایف آگرد، عطیات الله، رومین سایس، حکیم زیاش، اوناهی، یحیی جبرانه، سلیم عماله، یوسف النصیری، سوفیان بوفال

پیش‌بینی نتیجه:

مراکش ۲ _ کانادا صفر

کد خبر 623636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.