ورود دومین محموله ۵۵تنی آنتی‌بیوتیک کودکان به کشور

مدیر شرکت بازرگانی سهاکیش جمعیت هلال احمر از ورود محموله ۵۵تنی آنتی‌بیوتیک به کشور خبر داد و گفت: این محموله از چهار برند معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو از دهلی تهیه شده است و برای توزیع به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، رضا مصباحی درباره ورود دومین محموله آنتی‌بیوتیک به کشور از سوی شرکت سهاکیش وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این محموله ۵۵ تن شامل سوسپانسیون آنتی‌بیوتیک کودکان، آنتی‌بیوتیک‌های کوآموکسی کلاو، سفکسیم، آموکسی سیلین، آزیترومایسین و سفالکسین است.

وی افزود: محموله دوم آنتی‌بیوتیک با وزن ۵۵ تن شامل ۹۸۳ هزار عدد بطری آنتی‌بیوتیک کودکان، امروز به سفارش سازمان غذا و دارو توسط شرکت بازرگانی سهاکیش وابسته به جمعیت هلال احمر خریداری، وارد و بارگیری شد.

مدیر شرکت بازرگانی سهاکیش با بیان اینکه پیش از این جمعیت هلال احمر محموله‌ای دیگر از آنتی‌بیوتیک را وارد کشور کرده بود، خاطرنشان کرد: محموله قبلی ۴۹ تن خالص بود، اما این محموله ۵۵ تن است.

مصباحی اضافه کرد: این محموله از چهار برند معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو از دهلی تهیه شده است و برای توزیع به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود.

منبع: ایلنا

کد خبر 623354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.