فرانسه-دانمارک/ آبی‌ها مقابل گربه سیاه ۲۰۲۲

مدافع عنوان قهرمانی در دومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف دانمارک می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های فرانسه و دانمارک در ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز دوم گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دیدار تیم‌های فرانسه و دانمارک

شنبه، پنجم آذرماه، ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه: ۹۷۴ (دوحه)

داور: سیمون مارسینیاک (لهستان)

آخرین رویارویی: دانمارک ۲- فرانسه صفر (سال ۲۰۲۲، لیگ ملت‌های اروپا)

بازی‌های اخیر (همه مسابقات):

فرانسه:

فرانسه ۴- استرالیا یک (جام جهانی ۲۰۲۲)

دانمارک ۲- فرانسه صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

فرانسه ۲- اتریش صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

فرانسه صفر- کرواسی یک (لیگ ملت‌های اروپا)

اتریش یک- فرانسه یک (لیگ ملت‌های اروپا)

دانمارک:

دانمارک صفر- تونس صفر (جام جهانی ۲۰۲۲)

دانمارک ۲- فرانسه صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

کرواسی ۲- دانمارک یک (لیگ ملت‌های اروپا)

دانمارک ۲- اتریش صفر (لیگ ملت‌های اروپا)

دانمارک صفر- کرواسی یک (لیگ ملت‌های اروپا)

پیش‌نمایش:

دو مدعی اصلی گروه D جام جهانی در حالی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که در سال جاری میلادی، دو بار دیگر نیز در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفته‌اند، همچنین چهار سال پیش در جام جهانی روسیه نیز این دو تیم هم‌گروه بودند و تقابلشان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم راهی مرحله حذفی شوند.

فرانسه در حالی به مصاف دانمارک می‌رود که با وجود بحران مصدومیتی که اردوی این تیم را تحت تأثیر قرار داده است، در بازی نخست عملکرد درخشانی داشت و با نتیجه چهار بر یک مقابل استرالیا به برتری رسید.

مدافع عنوان قهرمانی به نظر آماده و روی فرم است اما نکته نگران‌کننده برای هواداران فرانسه می‌تواند نتیجه‌نگرفتن تیم‌شان مقابل دانمارک در سه تقابل اخیر باشد، غیر از جدال چهار سال پیش دو تیم در جام جهانی که با نتیجه تساوی به پایان رسید، هر دو تقابل اخیر دو تیم که در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا و در سال جاری برگزار شد با پیروزی دانمارک همراه بود تا این تیم به گربه سیاه فرانسه در سال ۲۰۲۲ بدل شود.

در سوی دیگر دانمارک در بازی نخست برابر جدی‌ترین رقیبش برای صعود از دور گروهی به تساوی بدون گل رسید، با این حساب کسب حداقل یک امتیاز از بازی با فرانسه می‌تواند برای دانمارک راضی کننده باشد زیرا بازی آخر دانمارک برابر استرالیا خواهد بود و پیروزی در آن دیدار دانمارک را پنج امتیازی می‌کند، اتفاقی که به احتمال فراوان منجر به صعود دانمارک خواهد شد. با این حال اریکسن و هم‌بازیانش نشان داده‌اند راه برد فرانسه را خوب بلدند و همین موضوع به جذابیت‌های بازی امشب اضافه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی:

فرانسه: هوگو یوریس، ابراهیما کوناته، دایو اوپامکانو، تئو هرناندز، بنجامین پاوارد، آدرین ربیو، اورلین شوامنی، آنتون گریزمان، کیلیان امباپه، عثمان دمبله و اولیویه ژیرو

دانمارک: کسپر اشمایکل، آندرسن، کیائر، آندریاس کریستنسن، راسموس کریستنسن، هویبیرگ، دلینی، مله، اسکوف اولسن، دولبرگ و اریکسن

پیش بینی نتیجه:

فرانسه ۲- دانمارک صفر

کد خبر 622212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.