رسیدگی به مشکلات جامعه معلولان در اولویت قرار گیرد

رئیس هیئت‌مدیره جامعه معلولان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه به مشکلات جامعه معلولان رسیدگی نمی‌شود، گفت: حدود ۱۸۳۳ معلول خیلی شدید، حدود ۱۱ هزار معلول شدید و حدود ۱۰ هزار معلول متوسط و حدود ۶۳۰۰ نفر معلول نامشخص در استان چهارمحال‌وبختیاری داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش نظری امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در یکصدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی معلولان، نابینایان، ناشنوایان، معلولان جسمی و حرکتی است که مشکل این جامعه تأمین زمین برای ساختمان اداری است. حدود ۳۳ هزار معلول در استان وجود دارد که حدود ۱۳ هزار نفر از این افراد معلول جسمی و حرکتی هستند.

وی با بیان اینکه از شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد یک قطعه زمین برای ساختمان اداری تقاضا کردیم، ادامه داد: درخواست چندین کانکس برای سرپرستان معلول، بلیت رایگان از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ویژه معلولان و همکاری جهت برگزاری اردو برای این قشر از جامعه هستیم.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان چهارمحال و بختیاری گفت: در ورزش به ویژه فوتبال دستی قهرمان جهانی داریم، اما در استان مکانی برای تمرین ورزش‌های دارت، تیراندازی، فوتبال‌دستی و تنیس روی میز برای معلولان فراهم نیست، درخواست داریم مجموعه مدیریت شهری مشکلات موجود را رفع کند.

وی با بیان اینکه به مشکلات جامعه معلولان رسیدگی نمی‌شود، گفت: حدود ۱۸۳۳ معلول خیلی شدید، حدود ۱۱ هزار معلول شدید و حدود ۱۰ هزار معلول متوسط و حدود ۶۳۰۰ نفر معلول نامشخص در استان چهارمحال‌وبختیاری داریم.

کد خبر 621549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.