اجرای ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی طولی و عرضی در سطح شهر

شهردار گلپایگان گفت: با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک و آگاهی دادن به رانندگان در سطح خیابان‌های شهر، ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی طولی و عرضی اجرا شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی طولی و عرضی در سطح شهر، اظهار کرد: خط‌کشی معابر و خطوط عابر پیاده و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها در مهر و آبان‌ماه سال جاری به صورت کامل اجرایی و خط‌کشی در بعضی معابر شهر گلپایگان برای نخستین بار انجام شده است.

وی افزود: خط‌کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گلپایگان است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان‌های سطح شهر عملیاتی شده است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای معابر و بلوک‌های عابر پیاده، نصب علائم ترافیکی و اصلاح تابلوی هدایت مسیر از جمله اقداماتی است که به صورت مداوم توسط سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک در سطح شهر اجرایی می‌شود.

شکرزاده با بیان اینکه شهرداری در طول شبانه‌روز ۳۰۰ نوع فعالیت در سطح شهر انجام می‌دهد، گفت: تمام این خدمات با وجود نوسانات اقتصادی باید تأمین اعتبار شود، از طرفی شهرداری تنها سازمانی است که باید درآمد کسب و سپس آن را هزینه کند.

وی افزود: بخشی از وصول عوارض شهرداری‌ها تحت ارزش افزوده است که با توجه به رقم ناچیزی که تخصیص داده می‌شود، تلاش خود را مضاعف می‌کنیم تا شرمنده شهروندان نباشیم.

کد خبر 620230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.