حضور ۳۷۰ دوچرخه سوار بسیجی در همایش گرامی‌داشت ۲۵ آبان

مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۳۷۰ دوچرخه سوار بسیجی که از بسیجیان نواحی شهر اصفهان هستند به صورت نمادین با لباس‌هایی منقش به تمثال ۳۷۰ شهید اصفهانی مسیر میدان امام (ره) تا گلستان شهدا را رکاب زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش دوچرخه سواری گرامیداشت ۲۵ آبان گلستان لاله‌ها امروز _جمعه بیست و هفتم آبان‌ماه_ به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی تفریحی شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی مقاومت، گیتی پسند، نامی نو و پادما یدک برگزار شد.

سرهنگ روح‌الله معظم، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت و مسئول مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به این همایش دوچرخه سواری اظهار کرد: همایش دوچرخه‌سواران با عنوان «تا گلستان لاله‌ها» امروز _جمعه بیست و هفتم آبان‌ماه_ در شهر اصفهان برگزار شد. این همایش به مناسبت ۲۵ آبان همزمان با روز اصفهان و گرامیداشت یاد و خاطره تشییع ۳۷۰ شهید گرانقدر اصفهانی انجام شد.

وی ادامه داد: ۳۷۰ دوچرخه سوار بسیجی که از بسیجیان نواحی شهر اصفهان هستند به صورت نمادین با لباس‌هایی منقش به تمثال ۳۷۰ شهید اصفهانی مسیر میدان امام (ره) تا گلستان شهدا را رکاب زدند. گفتنی است عموم مردم در این مراسم شرکت داشتند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم نیز به قید قرعه جوایزی از سوی اداره کل ورزش و جوانان شهر اصفهان به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

حضور ۳۷۰ دوچرخه سوار بسیجی در همایش گرامی‌داشت ۲۵ آبان

حضور ۳۷۰ دوچرخه سوار بسیجی در همایش گرامی‌داشت ۲۵ آبان

کد خبر 620186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.