مهدی طارمی: مردم ایران حامی تیم‌ملی هستند/ به اهتزاز درآوردن پرچم کشور موجب افتخار است

مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: مردم ایران عاشق فوتبال‌ و حامی تیم‌ ملی کشورشان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی در مصاحبه با فدراسیون بین‌المللی فوتبال در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی، اظهار کرد: مردم ایران عاشق فوتبال و حامی تیم‌ملی کشورشان هستند. آن‌ها بیش از همه‌چیز عاشق ورزش هستند و فوتبال نیز در قلب‌هایشان جا پیدا کرده است. فوتبال بخش بزرگی از زندگی مردم ایران است و حتی بسیاری از مردم در این خصوص احساساتی هستند.

وی با اشاره به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، افزود: تمام توان‌مان را در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه گذاشتیم، اما نتوانستیم راهی مرحله حذفی شویم، این شانس را داشتیم که برای نخستین‌بار در تاریخ کشورمان به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم، اما شانس با ما یار نبود؛ البته فوتبال همین است.

مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: صعود به جام‌جهانی اتفاق خاصی است. اینکه می‌توانیم پرچم کشورمان را در بزرگ‌ترین رقابت ملی به اهتزاز دربیاوریم. صعود به جام‌جهانی و اینکه توانستیم در جمع ۳۲ تیم برتر دنیا قرار بگیریم، برایمان باعث افتخار است. بازی‌کردن برای وطن در جام‌جهانی بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب یک بازیکن می‌شود.

طارمی در خصوص احتمال صعود ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی، تصریح کرد: برایمان صعود به مرحله‌حذفی جام‌جهانی اتفاق بزرگی خواهد بود. همه توان‌مان را خواهیم گذاشت تا به این افتخار دست پیدا کنیم. چند مشکل پیش روی‌مان قرار دارد، اما همیشه تلاش‌مان این است تا مثبت نگاه کنیم. در تمام تمرین‌ها سعی‌مان بر این است که بیشترین انرژی‌مان را بگذاریم تا بتوانیم در این تورنمنت موفق شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که او امید گلزنی ایران در جام‌جهانی خواهد بود و بابت آنچه حسی دارد، گفت: فوتبال یک بازی تیمی است، اما خوشحال هستم که انتظارات روی یک بازیکن متمرکز می‌شود. بله، یک بازیکن می‌تواند تفاوت را در تیم‌ملی رقم زند؛ اما این همه‌چیز نیست. درست و واقعی نیست که بگوییم یک بازیکن می‌تواند به تنهایی موجب موفق تیم‌ملی شود. همان‌طور که گفتم تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند تا بهترین نمایش خود را در این مسابقات برای تیم به اجرا بگذارند.

کد خبر 620095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.