برگزاری هفته بسیج در نائین با بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها آماده به کار است، گفت: هفته بسیج امسال با بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه همراه است که در یکی از برنامه‌ها، حاج ابوذر روحی به عنوان خواننده حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین الیاسی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: طبق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، بسیج باید در حوزه‌های سخت، نیمه سخت و نرم آماده به کار باشد. امروز بسیج در تمام زمینه و عرصه‌ها آماده به کار و نسبت به توطئه و نفوذ دشمن، هوشیار است.

وی ادامه داد: قرارگاه‌های فضای مجازی، جهاد تبیین، علمی، دفاعی و امنیتی، فرهنگی اجتماعی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی از قرارگاه‌های فعال در سطح رده‌های بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین شعار هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» عنوان کرد و گفت: در سطح رده‌های بسیج و در تمام شهرستان نائین، بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد که با همکاری رده‌های بسیج، دستگاه‌های اداری، حلقه‌های میانی، سازمان‌های مردم نهاد و دیگر نهادها همراه است.

وی با بیان اینکه، مهمترین مؤلفه برنامه‌های هفته بسیج، مردمی بودن برنامه‌ها است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج با چند مؤلفه خاص دنبال می‌شود که مهم‌ترین مؤلفه، مردمی بودن برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است و تمام برنامه‌ها، نه تنها در هفته بسیج، بلکه در بازه‌های زمانی دیگر نیز به نیابت از شهدای بزرگوار کشورمان اجرا می‌شود.

الیاسی به بیان برنامه‌های شاخص در هفته بسیج امسال پرداخت و افزود: همایش اقتدار بسیج به نیابت از شهدا با حضور حاج ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم، لیگ فوتسال شهدای انقلاب، توزیع جهیزیه در راستای ازدواج آسان، برگزاری مجمع فعالان فضای مجازی، افتتاح و تحویل منزل به مددجویان کمیته امداد، میز خدمت در سطح شهر و روستاهای شهرستان نائین و به صورت ویژه در محلات محمدیه، قائمیه و روستاهای نیستانک، دولت آباد و مسجد الغدیر، رویداد علمی راهیان پیشرفت در دو سطح مسئولان و نوجوانان و جوانان در دانشگاه آزاد، اجرای طرح یادگار ماندگار با ابتکار و خلاقیت شهرستان نائین برای تقدیر از بسیجیان پیشکسوت در رده‌های مختلف بسیج و دعوت به همکاری آنها، غبار روبی شهدا تحت عنوان بهشت گردی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کنار نماز جمعه، جشنواره مالک اشتر و تقدیر از رده‌ها و بسیجیان ممتاز در طول سال، برگزاری همایش مؤذن و تجلیل از گروه‌های جهادی و مدافعان امنیت، برگزاری جشن ورود به بسیج با همکاری اداره آموزش و پرورش، اجرای سرود و تئاترهای پاتوقی، برگزاری یادواره شهدا در روستاهایی که تا کنون یادواره شهدا برگزار نشده است از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان نائین می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم مسیر شهدای گرانقدر و گفتمان رهبر معظم انقلاب به منظور دستیابی به آرزو ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دنبال کنیم و این مهم وقتی محقق می‌شود که ایمان، توکل و توسل به اهل بیت را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، طرح «نائین جوان بمان» با موضوع فرزندآوری، اجرای پویش در سطح فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، سینما مقاومت، بازسازی خانه محرومین، افتتاح کارگاه گوهر تراشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه آسیب اجتماعی از برنامه‌های دیگر هفته بسیج در شهرستان نائین است.

کد خبر 619907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.