رشد فعالیت‌های ورزشی سبب کاهش جرائم در زندان‌ها می‌شود

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: رشد فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها می‌تواند موجب تغییر سبک زندگی بین زندانیان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی زندانیان استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رشد و توسعه تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها می‌تواند موجب تغییر سبک زندگی بین زندانیان شود.

وی افزود: ورزش باعث می‌شود تا بسیاری از عقده‌ها و تفکرات منفی زندانیان در حین انجام بازی‌های گروهی تخلیه شود و این مهم تأثیر شگرفی در کاهش خشونت و پیشگیری از بروز رفتارهای بزهکارانه دارد.

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس این رویکرد اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی‌های فصلی و سالیانه اقدام به برگزاری مسابقات در بیشتر رشته‌های ورزشی می‌کند که این امر با استقبال پرشور مددجویان زندانی همراه است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم تجلیل از همکاری هیئت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات، توسعه بیش از پیش رشته‌های مختلف ورزشی و شناسایی استعدادهای ورزشی کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان استان انجام شد.

ششمین دوره المپیاد ورزشی زندانیان استان با حضور ۴۰۰ نفر از مددجویان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و مچ اندازی برگزار و مراسم اختتامیه در محل زندان مرکزی شهرکرد انجام شد.

کد خبر 619056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.