عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آبان‌ماه

در این بسته خبری از نجات ۲۷ نفر در آتش‌سوزی آپارتمانی در کاشان تا ابقای شهردار مراغه با حداقل آرا و کاشت درختان نذری در گرگان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار مراغه با حداقل آرا ابقاء شد

جلسه استیضاح شهردار مراغه شامگاه گذشته به دلیل آنچه که «استخدام ۶ نفر در شهرداری» خوانده شده بود، برگزار شد و آرای مخالفان به حدنصاب دوسوم نرسید تا «محمد مقتومی» با کسب سه رأی موافق در برابر چهار رأی مخالف ابقاء شود.

نجات ۲۸ نفر در آتش‌سوزی آپارتمانی در کاشان

روح الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از نجات ۲۸ نفر گرفتار در آتش‌سوزی آپارتمانی در این شهر خبر داد.

مهار آتش سوزی در تعویض روغنی در بجنورد

حسن صحراگرد، مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش سوزی که صبح امروز در تعویض روغنی اتفاق افتاد، مهار شد.

خرید ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی در سال جاری

سید مسعود مومنی‌فرد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

روشن‌دل خرم‌آبادی الگوی شهروند مسئولیت‌پذیر شد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری از شهروندان مطالبه‌گر که مشکلات ساکنان شهر و محلات را پیگیری کنند، استقبال می‌کند و در این راستا از روشن‌دل ساکن شهر به عنوان الگوی شهروند مسئولیت‌پذیر تقدیر شد.

متولی پروژه برج‌های دوقلو مشخص نیست


محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: متولی پروژه برج‌های دوقلو مشخص نیست و پرونده کاملی از این طرح وجود ندارد.

رضایت از مدیریت شهری، در گرو تقویت نواحی

مهدی کوزه‌گرها، مدیر سامانه ۱۳۷ کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های شهروندان با تقویت نواحی امکان پذیر است که منتج به ارتقای رضایت از مدیریت شهری می‌شود.‌

کاشت درختان نذری در گرگان

مهستی قدس‌ولی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان از کاشت درختان نذری با مشارکت شهروندان خبر داد.

کد خبر 618454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.