بازدید نیم‌بها از باغ گل‌های اصفهان ویژه مدارس و دانشگاه‌ها

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در این مجموعه اقدامات عمرانی و زیرساختی برای آماده‌سازی باغ جهت نوروز ۱۴۰۲ در دست اقدام است، گفت: مجموعه‌های آموزشی از جمله پیش‌دبستانی‌ها، مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت نیم‌بها از این مکان بازدید کنند.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه باغ گل‌ها با توجه به فرارسیدن فصل پاییز، اظهار کرد: باغ گل‌ها در فصل پاییز ظاهر متفاوتی پیدا کرده است و با تغییر رنگ درخت‌های خزان‌شونده همچون چنار، نارون و سوزنی برگ‌ها در کنار درختان همیشه سبز، رنگ‌های نارنجی، قرمز و زرد جلوه‌گر شده است و صحنه‌های زیبایی از طبیعت را می‌توان در این باغ مشاهده کرد.

وی افزود: باغ گل‌ها در فصل پاییز روزانه برنامه متفاوتی دارد که یکی از این برنامه‌ها کاشت و برگزاری جشنواره گل‌های داوودی است که در این جشنواره بیش از ۳۰ نمونه از گل‌های داوودی با رنگ‌های متفاوت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر در مجموعه باغ گل‌ها اقدامات عمرانی و زیرساختی برای آماده‌سازی باغ جهت نوروز ۱۴۰۲ را در دست اقدام داریم تا بتوانیم مجموعه زیبایی را برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی داشته باشیم.

وثوقی خاطرنشان کرد: باغ گل‌ها در فصل پاییز با داشتن دو مجموعه گلخانه‌ای شامل گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس حال و هوای مناطق مدیترانه‌ای و مناطق گرمسیری را تجربه می‌کند.

وی در خصوص ساعات مراجعه به باغ گل‌ها افزود: ساعت بازدید از مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها از ۷:۰۰ تا ۲۰:۳۰ به صورت یکسره است و مجموعه‌های آموزشی شامل پیش‌دبستانی‌ها، مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت نیم‌بها از این مکان بازدید کنند.

کد خبر 618371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.