تیم آینده جود بلینگهام مشخص شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ پنجشنبه نوزدهم آبان ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* جیمز مدیسون به‌رغم شروع فوق‌العاده‌اش در این فصل، احتمالاً در تیم ملی انگلیس برای جام جهانی حضور نخواهد داشت.

* یورگن کلوپ فاش کرد که عدم خرید هیونگ مین سون در دوران حضورش در بروسیا دورتموند، یکی از اشتباهات بزرگ زندگی اوست.

* گرت ساوتگیت قرار است مارکوس راشفورد را احتمالاً به جام جهانی قطر خواهد برد و این مربی آماده است تا بن وایت مدافع آرسنال را جایگزین ریس جیمز مصدوم کند.

* وین رونی با اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، رابطه دوستانه برقرار کرده است. مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در هفته‌های اخیر به طور منظم از مرکز تمرینی باشگاه سابق خود بازدید می‌کرده است، حتی گاهی اوقات با لباس‌های ورزشی باشگاه حاضر می‌شد.

* بر اساس گزارش‌ها، تاتنهام در حال برنامه ریزی برای انتقال مجدد مارکوس ادواردز در ماه ژانویه است.

دیلی میل:

* به گفته کسانی که از وضعیت هافبک انگلیسی دورتموند مطلع هستند، این باور وجود دارد که باشگاه بعدی جود بلینگهام منچسترسیتی خواهد بود.

* با توجه به اینکه مالکان نیوکاسل از عربستان هستند، این باشگاه به زودی، میزبان یک تیم ملی از عربستان خواهند بود.

* طبق گزارش‌ها، فاکوندو پلیستری به دنبال جدایی منچستریونایتد و پیوستن به تیمی دیگر به صورت دائمی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

دیلی میرر:

* گفته می‌شود منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای جذب یک مهاجم بزرگ در سال آینده است، اما ممکن است در این راه با رقابت شدید تعدادی از تیم‌های بزرگ اروپایی روبرو شود.

تایمز:

* کایل واکر به کادرفنی انگلیس گفته است که برای بازی در جام‌جهانی آماده است و امیدوار است که همراه با هم تیمی خود در منچسترسیتی، کالوین فیلیپس، در لیست ۲۶ نفره گرت ساوتگیت قرار بگیرد.،

دیلی رکورد:

* گالاگر، پسر اسطوره سلتیک، نیل لنون، پس از انتخاب کشور پدرش به جای اسکاتلند که در آن به دنیا آمده بود، اولین حضور در لیست تیم زیر ۱۸ سال ایرلند شمالی را تجربه کرد.

* جیسون کامینگز اعتراف کرد که وقتی متوجه شد برای جام‌جهانی به تیم ملی استرالیا دعوت شده، گریه کرده است.

کد خبر 618345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.