گازگرفتگی در خمینی‌شهر و نجف‌آباد حادثه آفرید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مسمومیت با گاز منوکسیدکربن، گفت: سه نفر براثر مسمومیت در نجف‌آباد دچار مسمومیت شدند، همچنین در حادثه‌ای دیگر که در خمینی‌شهر رخ داد یک نفر براثر مسمومیت جان باخت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حادثه مسمومیت با منوکسید کربن در نجف‌آباد خیابان منتظری شمالی، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱:۰۰ بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان گزارش شد که علت این حادثه اشکال در دودکش بخاری بوده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل حادثه، ادامه داد: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد، در این گازگرفتگی سه نفر شامل زن ۳۰ ساله و دو مرد ۲۰ و ۶۰ ساله مسموم شدند که مسموم‌شدگان این حادثه به بیمارستان منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.

گازگرفتگی براثر استفاده از اجاق برای گرمایش

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه دیگری از گازگرفتگی، افزود: این حادثه نیز ساعت ۷:۵۸ به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد که به علت استفاده از اجاق برای گرمایش رخ داده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه گازگرفتگی در خمینی‌شهر، خیابان صفاییه، اتاقک نگهبانی رخ داده بود، خاطرنشان کرد: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد که مردی ۲۸ ساله در این حادثه جان باخته است.

کد خبر 617885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.