فشارهای عجیب برای انتصاب یک مدیر ناکارآمد در هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

گفته می‌شود یکی از مدیران ناموفق اما محبوب سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش در دولت قبل، با فشارهای بیرونی جزو گزینه‌های حضور در هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که یکی از کلیدی‌ترین بازوهای وزارت ورزش و جوانان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی کشور است، شاهد شکل‌گیری یک انتخاب عجیب و دور از تخصص در هیئت مدیره خود است.

گفته می‌شود یکی از مدیران ناموفق اما محبوب سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش در دولت قبل، جزو گزینه‌های حضور در هیئت مدیره این شرکت قرار گرفته است؛ این فرد کسی نیست جز اصغر ملکیان که سابقه ناموفق این مدیر دولت قبلی در باشگاه‌های استقلال، سایپا، پیکان و صداوسیما همواره سوژه رسانه‌ها بوده است.

اما اوج ضعف‌های مدیریتی ملکیان به دوره‌ای که در باشگاه استقلال حضور داشت برمی‌گردد. وی در مدت کوتاهی که در هیئت مدیره این باشگاه حضور داشت همواره با کادرفنی و بازیکنان در چالش بود تا جایی که کار به مصاحبه علیه او توسط بازیکنان انجامید.

در کارنامه ناموفق کاری ملکیان سقوط باشگاه با قدمت پیکان از لیگ برتر به لیگ آزادگان نیز به چشم می‌خورد.

ملکیان که همواره به واسطه دوستی با سلطانی‌فر در مسند کار بوده نشان داده با بحران‌هایی که وارد مجموعه‌های ورزشی می‌کرده، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای این روزهای شرکت توسعه باشد؛ شرکتی که با روی کارآمدن عاصم یوسفی به عنوان مدیرعامل اکنون به سر منزل آرامش رسیده و عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است.

در این میان گفته می‌شود برخی جریانات خارج از ورزش و افراد صاحب نفوذ سیاسی به دنبال ایجاد فشار روی مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برای حضور این فرد، بدون هیچ‌گونه تجربه و تخصصی، به شرکت توسعه هستند. چنانچه این اتفاق شکل واقعیت به خود بگیرد وزیر ورزش و جوانان در مسیر غلطی قرار خواهد گرفت و به نوعی ادامه دهنده راه سلطانی‌فر، وزیر سابق خواهد بود که این موضوع در کارنامه دولت فعلی یک نکته منفی بوده و سیل انتقادات را روانه سجادی خواهد کرد.

منبع:‌میزان

کد خبر 617782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.