۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کشف انبار احتکار شکر در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا پانزده هزار کیلوگرم شکر احتکار شده در یک منزل مسکونی کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علیرضا نوشاد امروز _ شنبه چهاردهم آبان‌ماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو شکر در انبار یک منزل مسکونی در روستاهای داراب، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۵ هزار کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مقابله می‌کند و از شهروندان درخواست می‌کنم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشاد یادآور شد: همچنین در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس داراب حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس- شیراز به یک سواری پژو مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را رها کرد، خاطرنشان کرد: در بازرسی خودرو سواری ۲۹ کیلوگرم تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

کد خبر 617127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.