مسئولان باید خود را پاسخگوی مردم بدانند و بهانه به دست دشمن ندهند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران همانند بین الطلوعین است و باید در انتظار فجر بود. مسئولان باید خود را پاسخگوی مردم بدانند و بهانه به دست دشمن ندهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مقیمی امروز جمعه_ سیزدهم آبان‌ماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خمینی‌شهر در خصوص حوادث اخیر، اظهار کرد: گاهی تحلیل‌ها از سوی دشمن بیان می‌شود و هزاران شبکه مجازی در حال ارسال اخبار و تحلیل‌های نادرست است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی قصد تضعیف ایران را دارند، افزود: جریان تحجر و مقدس نما از جدایی دین از سیاست حرف می‌زند در حالی که صدایی از شیعه انگلیسی در این حوادث در نیامد و همان موضع غرب زده‌ها را دنبال می‌کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران همانند بین الطلوعین است و باید در انتظار فجر بود، هرچه به طلوع فجر نزدیک می‌شویم، صدای قارقار کلاغ‌ها بیشتر می‌شود، از این رو دشمنان نظام اسلامی خود را زوال یافته می‌بینند و به همین دلیل در حال دست و پا زدن هستند.

مقیمی گفت: امروز با افتخار، شیعه موتور متحرک جهان اسلام است و مهدویت جزو مسائل مهم پژوهشی و اعتقادی دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: ملت شریف ایران در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند و مسئولان باید خود را پاسخگوی مردم بدانند و بهانه به دست دشمن ندهند.

کد خبر 616834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.