پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) امروز رایگان است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی (ره) شامل پارکینگ‌های حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی به‌منظور رفاه حال شهروندان و شرکت در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، رایگان است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان اصفهان، به منظور شرکت در مراسم یوم الله ۱۳ آبان و همراهی در راهپیمایی سراسری استکبارستیز، امروز _جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ تمهیدات لازم توسط مدیریت شهری اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پارکینگ‌های اطراف میدان امام خمینی (ره) شامل پارکینگ‌های حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی به‌منظور رفاه حال شهروندان، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ رایگان است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت ۶:۳۰ با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط منتهی به میدان امام خمینی (ره) آغاز شده است و بازگشت پس از اتمام نماز جمعه خواهد بود.

حق‌شناس زمان آغاز به‌کار امروز مترو را از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره عنوان و تصریح کرد: ایستگاه‌های قدس، علیخانی، کاوه، باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه پل، آزادی و صفه با فاصله زمانی ۱۱ دقیقه فعال شده است.

وی گفت: محل خروج ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) جهت راهپیمایی، از پیاده‌راه سپاه به سمت میدان امام (ره) در نظر گرفته شده است.

کد خبر 616776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.