امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری قم با مراکز دانشگاهی

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم از امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهشی با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهش با بنیاد نخبگان نیز انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، محمد مداحی‌هرندی با اشاره به اهمیت توجه به اقدامات پژوهشی اظهار کرد: پروژه‌ها و مقالات پژوهشی نقش مهمی در مجموعه‌های بزرگی از جمله شهرداری دارد و طی سال‌های گذشته تلاش شده است با برنامه‌های پژوهشی، مدیریت بهتری بر فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری قم انجام شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهشی با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی قم خبر داد و افزود: تفاهم‌نامه همکاری گروه پژوهش با بنیاد نخبگان نیز انجام شده است.

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد مطالعاتی با ادارات بودجه، درآمد و ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در این زمینه انجام شده است.

مداحی‌هرندی با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌ها، کتاب‌ها و مقالات علمی کارکنان شهرداری قم، تصریح کرد: شهرداری آمادگی لازم را برای استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی در راستای رفع مشکلات و کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مردمی دارد.

کد خبر 616595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.