خسارت ۳۰ میلیاردی ناآرامی‌ها به تجهیزات شهری تهران

سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در پی ناآرامی های اخیر تهران بیش از ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات شهری خسارت وارد شده است، گفت: البته هنوز میزان خسارات ثانویه احصا نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مطهر محمدخانی در خصوص خسارت‌های وارده به شهرداری در اتفاقات اخیر تهران، اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر، بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شده است.

وی با بیان اینکه این میزان علاوه بر هزینه‌های ثانویه‌ای است که در جریان ناآرامی‌ها به شهرداری تهران وارد شده است. ادامه داد: بسیاری از سازه‌های تبلیغاتی شهرداری آسیب دید و به بسیاری از شرکت‌های خصوصی طرف قرارداد با شهرداری در جریان ناآرامی‌ها خسارت‌هایی وارد شد و حتی قرارداد بعضی از آنها متوقف شد که تعیین این خسارت‌ها زمان‌بر است.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در ایستگاه‌های BRT خسارت‌های زیادی به شهرداری تهران وارد شده است و حدود ۵۰ اتوبوس نیز آسیب دیده است، افزود: مشخص است که برخی تلاش داشتند که نارضایتی شهروندان را فراهم کنند زیرا وقتی یک اتوبوس آسیب می‌بیند، در جریان خدمت‌رسانی یک خط اتوبوس، اختلال ایجاد می‌شود. البته تلاش می‌کنیم تا در مقابل این اقدام آشوبگران خدمات را بیشتر کنیم تا شهروندان کمتر آسیب ببینند.

کد خبر 616364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.