خانواده‌ها نسبت به آگاه‌سازی جوانان اقدام کنند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعدادی از جوانان ناآگاهانه و ناخواسته وارد اغتشاشات شدند، از این رو باید خانواده‌ها و نخبگان این جامعه با آگاهی کافی به اهدافی که صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند، توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به روشن‌گری جوانان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه نهم آبان‌ماه_ در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ که به دست داعش و سرسپردگان صهیونیست و آمریکا شکل گرفته بود، اظهار کرد: اتفاقاتی در کشور در حال رخ دادن بوده که به صورت زنجیره‌ای و حساب شده است و به دنبال ناامن جلوه دادن کشور هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از جوانان ناآگاهانه و ناخواسته وارد اغتشاشات شدند، از این رو باید خانواده‌ها و نخبگان جامعه، با آگاهی کافی به اهدافی که صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند، توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به روشن‌گری جوانان اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حضور مستمر و دوره‌ای اعضای شوراهای اجتماعی محلات در جلسات علنی شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: شورای ششم پیوند و ارتباط عمیقی با شهروندان دارند، وظیفه ما است که در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی باشیم، از این رو به بهانه‌های مختلف جلساتی را بدنه عمومی مردم در محلات برگزار کرده‌ایم.

وی با گرامیداشت هفتم آبان‌ماه روز نظارت و بازرسی و همچنین تبریک هشتم آبان‌ماه به عنوان روز نوجوانان، خاطرنشان کرد: نوجوانان امروز بخش مهمی از بدنه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جامعه هستند، طی چند روز گذشته دختر نوجوان مشهدی با حجاب کامل موفق به کسب مدال طلا و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در مسابقات بین‌المللی شطرنج شد و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

موحدیان با بیان اینکه علی‌رغم تبلیغات سو دشمن، نسل نوجوان بیدار و آگاه است، گفت: پیشاپیش روز دانش‌آموز را گرامی می‌داریم، روزی که مکمل روز نوجوان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پویایی مهم‌ترین امری است که دانش‌آموز مؤمن و انقلابی باید دنبال کند.

وی افزود: خدماتی که در مشهد ارائه می‌شود به صورت ملی و حتی فراتر از آن است، امیدواریم با اختصاص اعتبارات و پیش‌بینی بندهایی در برنامه هفتم، گام اساسی جهت رفع مشکلات مشهدالرضا (ع) برداشته شود.

کد خبر 615954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.