تکمیل حلقه چهارم ترافیکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حلقه چهارم ترافیکی اصفهان اکنون یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و باید این حلقه هرچه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت حلقه چهارم ترافیکی، اظهار کرد: حلقه چهارم ترافیکی یا حلقه حفاظتی اصفهان یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است که باید این حلقه هرچه سریع‌تر تکمیل شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخشی از این حلقه از جمله مجموعه پل‌های شهید سلیمانی و سمت شمال در شبکه ترافیکی شهر اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما امیدواریم تا پایان سال جاری از منطقه شرق اصفهان از سمت پل‌های شهید سلیمانی تا عاشق اصفهانی و بالاتر از آن مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیگیری‌های لازم انجام شده است تا منطقه جنوب نیز سال آینده به صورت کامل به بهره‌برداری برسد و ترافیک عبوری از سمت بزرگراه شهید اقارب‌پرست را کاهش دهد و به کمربندی یا حلقه حفاظتی اصفهان منتقل کند.

وی اضافه کرد: شهرهای دولت‌آباد، درچه، خمینی‌شهر، فلاورجان و شهر ابریشم باید به اقدامات سرعت دهند تا در قسمتی از حلقه حفاظتی که سهم دارند، اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین با استاندار و معاون عمرانی استاندار هماهنگی‌هایی شده است تا این پروژه هرچه سریع‌تر انجام شود.

قربانی گفت: تمام قسمت‌های حلقه حفاظتی در اصفهان نیست، اما بخشی که در اصفهان قرار دارد بالغ بر ۶۰ کیلومتر بوده (کل حلقه حفاظتی بیش از ۸۰ کیلومتر است) که اقدامات با سرعت خوبی در حال انجام است.

کد خبر 615820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.