تروریسم دولتی علیه ملت ایران

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در رویارویی با ایران از پدیده تروریسم برای ضربه زدن به این کشور استفاده می‌کنند اما به طور قطع جمهوری اسلامی ایران، انتقام سختی از عاملان و آمران جنایت مرقد حضرت شاهچراغ(ع) خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس یادداشتی که حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل درخصوص «حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)» در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده است: «عملیات تروریستی اخیر در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از زائران بی‌گناه شد، در چارچوب فاز دوم طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران قابل تجزیه و تحلیل است.

پس از حوادث اخیر و شکست طرح سوریه سازی ایران، آمریکا، رژیم صهیونیستی با کمک دلارهای نفتی عربستان فاز جدید ترور کورکورانه را در ایران کلید زدند. تلاش آمریکا و غرب برای ایجاد جنگ طایفه‌ای و قومی مشابه آنچه که در سوریه، لیبی و عراق روی داد با شکست مواجه شد و از این‌رو فاز ترور کور را در دستور کار خود قرار دادند.

هر چند حمله به عده‌ای از زنان و کودکان در یک مکان مقدس مذهبی یک دستاورد نظامی برای دشمنان ملت ایران به‌شمار نمی‌رود، اما ثابت می‌کند که آمریکا و غرب از عناصر گروهک‌های تروریستی برای وحشت‌افکنی در جهان استفاده می‌کنند.

انتقال صدها تن از عوامل تروریستی داعش از سوریه و عراق به افغانستان و آموزش عناصر این گروهک تروریستی صرفاً یک سناریوی آمریکایی، صهیونیستی، سعودی برای ایجاد ناامنی و تقابل طوایف زیرمجموعه اسلامی در ایران تلقی می‌شود.

در جریان حوادث اخیر ایران، آمریکا و غرب تلاش کردند تا درگیری‌ها را به سمت استان‌های مرزی ایران به ویژه استان‌های دارای قومیت‌های خاص بکشانند، اما هوشمندی ملت ایران و تعامل منطقی مسئولان با رخدادهای اخیر این طرح را خنثی کرد.

در طول رخدادهای اخیر بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فعال به صورتی شبانه‌روزی در تحریک اغتشاشگران برای حمله به اماکن عمومی و درگیری با مأموران امنیتی نقش داشتند اما سرانجام این طرح نیز با شکست مواجه شد.

لذا فاز جدید حملات تروریستی کورکورانه علیه اماکن مذهبی آغاز شد تا نوعی تقابل میان طوایف مختلف شیعه و سنی در ایران ایجاد شود اما ملت بزرگ ایران در این خصوص نیز هوشمندانه طرح تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی خواهد ساخت.

اسرائیل به دلیل شکست‌های متعدد داخلی و ناتوانی در برابر رزمندگان فلسطینی تلاش داردتا با کمک آمریکا و عربستان سعودی و برخی کشورهای اروپایی به نوعی ایران را درگیر یک بحران داخلی و امنیتی سازد، اما ایران در زمان و مکان مناسب پاسخ لازم را به عاملان جنایت شیراز خواهد داد.

طبیعی است جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و در طول چهار دهه گذشته همواره توانسته است از بحران‌های نفس‌گیر دیگری به سلامت عبور کند و این‌گونه اقدامات تروریستی با هوشمندی ملت ایران مهار خواهد شد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در رویارویی با ایران از پدیده تروریسم برای ضربه زدن به این کشور استفاده می‌کنند اما در نهایت ایران انتقام سختی از عاملان و آمران جنایت مرقد حضرت شاهچراغ (ع) خواهد گرفت.

کد خبر 615386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.