مسیرهای پرتکرار خود را در «به‌همراه» ثبت کنید و جایزه بگیرید

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند برای دریافت بهتر خدمات حمل‌ونقل عمومی، مسیرهای پرتکرار به محل کار یا تحصیل خود را در سامانه «به‌همراه» ثبت کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز این طرح شامل پنج دستگاه دوچرخه و ۱۰۰ عدد کارت شارژ «اصفهان کارت» بهره‌مند شوند.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به قابلیت‌های اپلیکیشن «به‌همراه»، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در راستای وظیفه‌ای که برای خدمت‌رسانی بهتر حمل‌ونقل همگانی بر عهده دارد، سامانه‌ای با عنوان «به‌همراه» آماده کرده است تا شهروندان تقاضاهای سفر خود را که در طول روز انجام می‌دهند، ثبت کنند و ما با استفاده از این سامانه و تقاضاهای سفر، سرویس‌های حمل‌ونقل همگانی را بر اساس موارد ثبت شده تنظیم و اصلاح می‌کنیم.

وی افزود: اگر مسیرهای پرتکرار سفرهای درون‌شهری شهروندان در پوشش مسیرهای BRT و اتوبوس باشد، متناسب با آن در صورت نیاز نسبت به افزایش ناوگان اقدام می‌کنیم و اگر در مسیرهایی باشد که سفرها با استفاده از تاکسی انجام می‌شود، متناسب با آن خدمات تاکسی را بهبود می‌دهیم و سرویس‌ها به صورت اشتراکی، تلفنی یا اینترنتی قابل دریافت است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: شهروندان اصفهانی می‌توانند برای ارائه بهتر خدمات حمل‌ونقل عمومی، مسیرهای پرتکرار خود به محل کار یا تحصیل را در سامانه «به‌همراه» به نشانی https://isfahan.behamrah.ir ثبت کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز این طرح شامل پنج دستگاه دوچرخه و ۱۰۰ عدد کارت شارژ «اصفهان کارت» به قید قرعه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مزیت اصلی این اقدام برای شهروندان و بهبود وضعیت حمل‌ونقل همگانی است، اظهار امیدواری کرد: شهروندان با ثبت اطلاعات خود در این سامانه به بهبود سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل همگانی در شهر اصفهان کمک کنند.

مسیرهای پرتکرار خود را در «به‌همراه» ثبت کنید و جایزه بگیرید

کد خبر 615323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.