تشکیل کمیته‌های تخصصی در شهرداری دلیجان

شهردار دلیجان گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف از مهمترین برنامه‌های آینده شهرداری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سام امین‌صالحی صبح امروز_ پنجشنبه_ پنجم آبان‌ماه_ در نشست شورای اداری کارکنان شهرداری دلیجان، اظهار کرد: شهر دلیجان در حوزه‌های مختلف با نقایصی روبه‌رو است، از همین رو کیفیت‌های فضایی موجود در این شهر نیاز به بازنگری دارد.

وی افزود: شناسایی و ارتقای کیفیت و قابلیت‌های فضا باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا توجه به نورپردازی مناسب جهت تأمین امنیت شهروندان در دستور کار قرار دارد.

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: تجهیزات پارک‌ها باید به نحوی باشد که افراد خانواده در سنین مختلف بتوانند به ورزش و تفریح در محیط بوستان‌های شهر بپردازند.

امین‌صالحی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌ها در توسعه شهر، تاکید کرد: به منظور ارتقای سیستم شهرسازی باید از مدیریت سنتی فاصله بگیریم و ایده‌های به‌روزتری را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه شهر دلیجان قابلیت و جذابیت‌های زیادی برای توسعه دارد، تصریح کرد: در توسعه شهر به مؤلفه‌های کیفی کم‌توجهی شده و علیرغم افزایش جمعیت فضاهای مختلف تفریحی، رفاهی و آموزشی کافی برای شهروندان پیش‌بینی نشده است؛ بنابراین لازم است این مهم در توسعه آینده شهر مدنظر قرار بگیرد.

شهردار دلیجان با اشاره به لزوم تغییر و تحول در سیستم اداری شهرداری دلیجان، گفت: کارکنان شهرداری باید مشارکت خود را در تمام فعالیت‌های شهرداری افزایش دهند، چراکه تسریع عملیات‌های اجرایی مستلزم همفکری تمام نیروهای کاری است.

امین‌صالحی برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف شهری، عمرانی، شهرسازی و درآمد را از تعهدات شهرداری دانست و افزود: این مهم جهت افزایش بهره‌وری کارکنان است. تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شهرداری است که به طور مداوم در فواصل زمانی کوتاه اجرایی می‌شود.

کد خبر 615109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.